Konuşmadan anlaşılmayı beklemek gibi bir hakkı yok insanın. Bağırmadan duyulmak gibi küçük lüksleri yok. Tek bir dilek hakkım olsaydı, ben bunu isterdim hayattan.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sonsuzaa dek yaşamayacağını fark etmek... Bence hayatın büyüsünün kaynağı budur. Günün birinde son yemeğini yiyip son çiçeğini koklayıp bir arkadaşına son kez sarılacaksın. Son kez olduğundan haberin olmayacak. O yüzden sevdiğin her şeyi tutkuyla yapmalısın işte.
Bir insana karşı tavır ala bilirsiniz ya da kızıp aşağılayıcı sözlerle onu incitebilirsiniz, hatta fiziksel saldırıda bulunup hastanelik edebilirsiniz, amma onun varlığını yok farz ettiğinizde ona katlanılması en zor duyguyu yaşatırsınız: Hiçlik.