Kitapta oluşturulan evren için o kadar uğraşılmış ki yaşam biçimi, yemekler, isimler, meslekler... Çok fazla kavram vardı. Okurken bu durum biraz sıkılmama sebep oldu. Çünkü her an bir şeyleri unutabilirsiniz. Zor bitirdim. Bence bu kurgu bol sezonlu bir dizi olabilirdi ama kitap değil. Çünkü okurken heyecanı yansıtmıyor benim açımdan. Bitirmek için bitirdim diyebilirim ):
*önermiyorum*