Hafızam mıydı seni özleyen, yoksa bende bıraktığın boşluk mu? Yanlış anlama, sevmiyorum artık seni. Sadece bakışlarını, gülüşünü, sesini nasıl unutacağımı bilmiyorum. Seni hayatımdan ben çıkarttım çünkü sen ne yanımda kalabildin ne de beni tamamen bırakabildin. Belki de her şey bir yalandı, ben öyle kabul edeceğim. Umarım bir daha hiçbir yerde karşılaşmayız. Umarım yan yana denk geleceğimiz o yollar bizi farklı istikametlere yönlendirir. Umarım aldığımız aynı hava ikimizde farklı tatlar bırakır. Umarım ikimiz hakkında olan ne varsa bitmiştir. Görüşmemek üzere elveda. Sen kendi dünyana, ben kendi dünyama.