kadriye

kadriye
@k4driye
Ölmek istemiyorum ama ölü olmayı da umursamıyorum.
Sayfa 9
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölümden sonra kötü bir şey olmadığından, ölüm de kötü değildir.
Özlemden gelen bir yangın hüküm sürüyor yüreğimde. Kalbim küle dönse de durmuyor bu ateş. Ve yaşlarım Sele dönmüş yaşlarım bile dindirmiyor bu acıyı.