Mutluluğu kısa süreli bir haz duygusuna bağlayan bir sistemin içinde yaşıyoruz ve bunu kabul etmiş görünüyoruz.
Daha iyi bir arabanın, daha iyi bir evin, daha yüksek bir maaşın bizi mutlu edeceğine inanıyoruz, inandırılıyoruz.
Gerçekten lüks bir arabaya sahip olduğumuzda mutlu olur muyuz? Peki işimizde başarılı olmak?
Bir sonraki isteğe kadar "evet" dediğinizi duyar gibiyim.
Ama insanın istekleri sonsuz, kaynaklarsa sınırlı.
O zaman mutluluk bu olamaz.
Mutluluk isteklerin tatmini olsaydı, ulaşılması imkânsız olurdu.
Hele ki günümüz dünyasında.