papatya

papatya
@kader8021
Dünyanın bittiği yerdeyiz maalesef:-)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Cemal Süreya
Bir gün ayrıldık ve sevilmekten eskimiş bir renk gibi hissettim kendimi.
Sen bakma benim bu kadar hüzünlü şeyler yazdığıma, ben çok gülerim. Ve gülerken hiç kimse yalan olduğunu anlayamaz.
En kötüsü de sahip olmadığın şeylere ait olmandır.
Ama bütün dumanların altında ateş vardır.