İnsanlar birbirlerini hiç tanımıyor , karşılarındaki hakkında en ufak bir fikirleri yok . Kendilerini çok yakın iki dost sanıp asla birbirlerini anlamıyor , hayatlarını bu hatalarını fark etmeden geçiriyor ve içlerinden biri ölüncede arkalarından ağlıyorlar .