Kader

Kader
@kaderizm
Oku! Okumanı insanlar üzerine inşa etmeden oku.!!
Aşkta bu değil miydi zaten? Şansla karşımıza çıkıp imkânsıza sürüklemez miydi bizi hep!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayatımın yarısı olmuşsun sanki sen yokken her şey yarım gibi.
Tarih kokan bir şehir, Geçmişin tozlu sayfalarını daha fazla sermez mi gözler önüne?
"Kitap okumayacak mısın kardeşim?" "Bu gece sadece yıldızları izlemek istiyorum. Belki biri benim için kendini feda eder de dilek tutarım?"
Edebiyat
Yeni bir gün, yeni bir şans dedi kendi kendine...
Edebiyat