Tıpkı her fırtınadan sonra mutlaka gelen o dinginliğe teslim olduğunda hayat denen fırtınanın da eninde sonunda huzur ve sükunete kavuşacağını gösteren bir semboldü.
Öyle güzel bir dünyada yaşıyoruz ki, böyle bir şeyin de başka şeylerin de olması gayet mümkün;hatta mümkün olmaktan öte, şu gökkubbe altında bu tür şeyler her gün yaşanıyor.
Öldüğümde çok sevdiğim şu kitabın sayfalarını artık çeviremez olacağım, bu yüzden de ölmeden önce hepsini okumuş olmaya dair nafile bir umut besliyorum