Belki de o, bu kitabı benim için almasa, içine içini döktüğü notu koymasa, o kahverengi kurdeleyle bağlayıp bana hediye etmese ve ben o kurdeleyi M1 de ilk açtığım zaman ağlayarak notunu okumasaydım, bu kadar beğenmezdim, bunu ben de bilmiyorum. Okurken bitmesini istemediğim tek kitaptı bu yüzden okuduğum süre boyunca araya çeşitli kitaplar daha ekleyip bu kitabı sindirerek, kitaptaki her cümlede onu düşünerek, yazdığım her alıntıda onu arayarak okudum. Aldığım en iyi hediyeydi teşekkür ederim.