AMA...
Hayatımı alt üst etmiş,varlığıma dahi tahammülü olmayan,arkamdan iş çeviren,yapmadığım şeylerle itham etmiş,yalanlar söylemiş,hakkıma girmiş,hayallerimi zevkle yıkmış,kalbimi defaatle umarsızca kırmış, yaşımın küçüklüğüne rağmen beni kocatmış Ey insanlar! ve Ey geçmişim! size nefsimden dolayı çok kırılmış,hasta olmuş,yıllarımdan olmuştum ama artık hepinizi Allah için affediyorum .Geçmiş geçti elhamdulillah...
Hepiniz musmutlu olun.Ayağınıza taş değmesin.Bana kattığınız her şey için çok müteşekkirim lakin artık ne karşıma çıkın ne de muhattap olun...Beni varlığımla ve Rabbimle başbaşa bırakın bu kâfi...
Siz sağ ben selamet vesselamm...