"Bu söylediklerim hakikat olduğu gün, senden (Türk Milleti'nden) ve bütün medeni beşeriyetten dileğim şudur: BENİ HATIRLAYINIZ!"
- Mustafa Kemal Atatürk
1881-193∞
Ayrıca kadınlar her daim kaybetmeye mahkum olmaya zorlayan imkansız standartlara tabi tutulurken,gösterdiği iki gıdım çabanın ardından orantısız alkış toplayan erkeklerden daha yorucu çok az şey var.
Birazcık kafa yorsak,erkeklerden nefret etmek için çok daha fazla neden buluruz. Peki erkekler,onlar neden kadınlardan nefret ediyor? Binlerce senedir egemen konumlarının sefasını sürmelerine rağmen,onların zorbalıklarını hak edecek ne yapmış olabiliriz?