Kitap her zamanki gibi sürekleyiciydi. Ama sonu biraz mide bulandırdı. Her zamanki gibi beklenmedik yerde beklenmedik şekilde sonuçlandı. Bir sonraki kitabını heyecanla bekliyorum
Bu kitabı Alice Miller kitaplarının özeti gibi düşünebilirsiniz. İlk başta okurken bir çok kısmından etkilenmiştim. Ama sonlara doğru alıntılar o kadar fazlalaştı ki bu durum hoşuma gitmedi. Ve bir kısımdan sonra sürekli dine eleştirmesi beni kitaptan soğuttu.