özge özdemir

özge özdemir
@kalemero
bazı insanları gördüğümde insan olmak istemiyorum.... tel örgüye sıkıca bağlanılan kaderine terkedilen sokak köpeği olmak istiyorum.... doğrulup iki dakika sonra çöp konteynırın yanına bırakılan ,üşüyen bebek olmak istiyorum.... etrafa yaprakları dökülüyor diye kökünden kesilen zeytin ağacı olmak istiyorum.... adıma insan demesinlerde ne derlerse desinler.... insanlardan bıkkınlık geldi artık!!!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
dün bir aile ortamındaydık bir kaç eş dost benden yaşı büyük insanlar...ondan önceki akşam fasıl tarzında bir yere gitmişler ve dikkatlerini bir çift çekmiş adam sürekli eşinin elini tutuyormuş , sarılıyormuş, öpüyormuş vs... ve bu insanların dikkatini çekmiş ve öyle bir anlatıyorlar ki inanılmaz bir olaymış gibi bende dayanamdım dedim ki o adam karısına of puf yapsaydı surat assaydı hatta itip kaksaydı bu kadar dilkkatinizi çekmezdi ve bir gün önceki konuyu buraya taşımazdınız o size normal gelirdi... insanların birbirini sevmesi öpmesi normal olan ama artık toplumumuz ne hale gelmiş ise birbirini sevmek için kuytu köşeye gitmesi gerek dövmek için de ulu orta yerde olması yeterli...
okumak özgürlüktür ve sende okuduğun kadar özgürsün... yurt dışına çıkamazsın uzak diyarları anlatan bir kitap okursun ta oralara kadar gidip gelirsin... aşık olmak istersin ama olamazsın harika bir aşk romanı okursun adama aşık olursun keşke şimdi yanımda olsaydı dersin sıcaklığını hissedersin yanındadır... çıkıp sokaklara naralar atmak yakmak yıkmak anarşistlik yapmak istersin bulursun bir devrim kitabı okursun ve işte o an sen o'sun.... anne olmak istersin ama değildir şefkat dolu bir kitap okursun yüreğinde sıcaklığını hissedersin bir gün olacağını bilirsin... insan olmak istersin okudukça okursun ve okudukça gerçek bir insan olduğunu anlarsın.... Ö.Ö
9/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2015 4. kitabı
kızıl yükselişi Türkiye'de ilk okuyanlar arasındayımdır sanırım hatta bu siteyi de o vasıtayla bulmuştum şöyle anlatayım durumu ; D&R a girerken kitap almayacağım sadece kitap kokusu içime çekeceğim ,dokunacağım, gözüm doyacak ve çıkacağım diye kendime söz verdim ama rafların arasından beni Kızıl Yükseliş sessiz çığlıklarla çağırdı elime aldım evirdim çevirdim aldım çıktım...elimde sıra bekleyen bir sürü kitap olmasına rağmen sırayı bozdum ve eve gider gitmez kahvemi aldım okumaya başladım ama kitap okunmuyor resmen kelimeler beni dövüyordu kitabı bırakmamak için direniyordum tam bu sırada ben bu kitaba 29,50 TL verdim aldım ama sanırım hata yaptım diye düşündüm internette kızıl yükseliş hakkında ufak bir yorumda olsa bulmaya ama çalıştım ama yoktu tesadüfen 1000 kitapla tanıştım ama o an bana yardımcı olamadı çünkü henüz hiç bir okuyan ve yorum yoktu... biraz daha araştırdıktan sonra biraz devam etmeye karar verdim. ilk 80 sayfasında yazarı bulup yaza yaza bunu yazdın pegasus yayın evini bulup basa basa bu kitabımı yazdım diye avaz avaz bağırasım geldi ama 80.sayfadan sonra olayların akışı öyle bir değişti ki ben şok halde sabaha kadar elimden bırakmadan okudum. okuyup bitirme günüm sanırım 1,5 gündü iki olmadı yani... soluksuz okunacak bir kitap açlık oyunları tarzında fakat daha dolu dolu bir kitap... bazı yerlerde sinirlenip kitabı sert bir şekilde bıraktığım karakterlere verip veriştirdiğim yerler oldu gece romanın akışını düşünmekten uyuyamadığımı bile fark ettim o da 2-3 saat uyuyabilmek için elimden bırakmıştım :) ama sonun da kalbimden geçen son gerçekleşti ve kızıl yükselişin yolu açıldı... Darrow için oturup dua etmeniz mümkün değil...başına gelen olaylarda ahhh hayır dememek elde değil...
1000Kitap
Kızıl YükselişPierce Brown · Pegasus Yayınları · 20152,544 okunma