kalkalee

Kapı çaldı... Kapının ardında ölüm vardı ama daha kimse hazır değildi ölüme.Çok ani gelmişti ölüm ve hazırlıksız yakalamıştı bu zavallı insanları."Henüz değil,daha yapacaklarım vardı!" diye çığlıklar duyulmaya başladı.Halbuki insan sonunun bu olacağını biliyordu ama inanmak istemiyordu.Ölümü geçiştirip duruyordu önemsizmiş gibi. Oysa ölmek için yaşıyordu insan ama bunun farkında dahi değildi... Rabb'im bizi ölüme hazırlıklı olanlardan eylesin inşAllah. Hayırlı geceler. Yeryüzüne ve onun üzerindekilere ancak biz varis oluruz ( her şey gider, biz kalırız) ve onlar ancak bize döndürülür.'MERYEM/41'
Reklam
Yorulduğun zaman Rabb'ini an eminim iyi gelecektir.
9/10
·320 syf.··
2015 44. kitabı
ayrılık ve aşk ile ilgili okunabilecek sayılı eserlerden biri bence. Okurken bazı yerlerde kendinizi buluyorsunuz kapılıp gidiyorsunuz. Ben de yazara hak veriyorum bazı yaralar hiç kapanmaz , hep acıtır kanatır yüreğinizi. Unutamazsınız. En iyisi zamana bırakmak...
Edebiyat
YaralıKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20149,3bin okunma
Rengi uçmuş,sıradan yaşamımızda kendimize bir ziyafet çekmek istediğimiz zaman kitapların kapağını aralarız.Büyük bir açlıkla sayfaları çeviririz.Gözlerimiz sözcükleri iştahla birer birer yerken zaman ve mekandan kopuveririz.Başka insanların,başka diyarların görünmez konukları oluveririz.bu deneyimin ardından yaşadığımız ana geri döndüğümüzde ise ruhumuzda kopan fırtınalar ya şiddetlenir ya dinginleşir ama her zaman bir şeyle değiştirir içimizde.
Seni yazdım her yere aşk diye Kimse görmez kimse duyamaz Bir kuş uçar kalbimden kalbine Kimse görmez kimse durduramaz......:) m.youtube.com/watch?v=H0ik0Rt...