ayrılık ve aşk ile ilgili okunabilecek sayılı eserlerden biri bence. Okurken bazı yerlerde kendinizi buluyorsunuz kapılıp gidiyorsunuz. Ben de yazara hak veriyorum bazı yaralar hiç kapanmaz , hep acıtır kanatır yüreğinizi. Unutamazsınız. En iyisi zamana bırakmak...
Rengi uçmuş,sıradan yaşamımızda kendimize bir ziyafet çekmek istediğimiz zaman kitapların kapağını aralarız.Büyük bir açlıkla sayfaları çeviririz.Gözlerimiz sözcükleri iştahla birer birer yerken zaman ve mekandan kopuveririz.Başka insanların,başka diyarların görünmez konukları oluveririz.bu deneyimin ardından yaşadığımız ana geri döndüğümüzde ise ruhumuzda kopan fırtınalar ya şiddetlenir ya dinginleşir ama her zaman bir şeyle değiştirir içimizde.
Seni yazdım her yere aşk diye
Kimse görmez kimse duyamaz
Bir kuş uçar kalbimden kalbine
Kimse görmez kimse durduramaz......:)
m.youtube.com/watch?v=H0ik0Rt...
Karşıma çıkan bütün erkekler arasında yalnızca sen , hem bana saygı duydun, hem de kendime olan güveni mi yerine getirdin ; itiraf etmeliyim ki, seni sık sık düşünüyorum ve aklıma her gelişinde ürperiyorum.Bak,tut elimi, gördün mü nasıl titriyor?
Tahar Ben Jelloun-Duygular Labirenti