bu kitap birinin en sevdigi kitapti bende merak ettim ve okumaya basladim ilk baslarda noluyo desem de sonra taslar yavas yavas oturmaya basladi cok guzel , herkesin okumasi gereken bir kitap su zamanlarda degeri anlasiliyo ve atamizin da okullarda okutulmasi gerektigini soyledigi kitap...
kitapta cok alintiladigim yer var ve hepsini paylasmam sakincali gibi basimiza ne gelecegi belli olmuyo son gunlerde ama bir alinti birakayim belki derdim anlasilir
"Bu kitaplar körlerin gözlerini açar. Henüz ruhu tamamen körelmemiş herkesi utandırır."
iyi okumalar :)
Ya eğitim bitince ne olur? Milyonlarca insan kendi haline bırakılır. Onlar hakkında ne yazılıp çizilir, ne de konuşulur.
Edebiyat, bilim, tiyatro, sergiler, konserler ve konferanslar; hiçbiri onlara hitap etmez. Mesih zamanındaki gibi din bilginlerimiz kitleleri hor görmeye devam eder.