Yazarın yazım dili akıcı, gerçekten okutuyor kendini ama maalesef kitabı yarım bıraktım. Bu kitabı 15 yaşında bir ergenken okusaydım eminim daha çok sevecektim. Ana karakterin sürekli trip atarak konuşması, argo kelimeler kullanması kitabı gözümde basitleştirdi ve daha fazla okuyamadım. Bir sonraki kitapta görüşmek üzere :)