Serkan yavuz

Serkan yavuz
@kankan73

Serkan yavuz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·187 syf.·
2026 60. kitabı
Mine G. Kırıkkanat
8.1/10 · 137 okunma
Reklam
Devlet okumayı teşfik etmeli her zaman , Anlamadıgım şey belediye otobüsleri yani ulaşım ögretmene ,askere, bazı gazetiçilere, bazı memur kesimine ve bunlar gibi bir çok guruplara ulaşım ya bedava yada yarı yarıya ucuz , İşte benim anlamadıgım , belediye başkanı çıkıyor ulaşım maliyetleri kurtarmıyor %35 zam yapıyor , iyide o beleş veya yarı yarıya binen kişiletin parasını o zaman ben askeri üçretle çalışan vatandaşdan alıyor , Bana niye askerin,polis in, ögretmenin , anne nin , gazeteçinin , memur un ulaşım masraflarını bana ödetiyorsunki? Madem bu saydıgım kesime ulaşımını karşılayacaksan aylıklarına yol parası ekle ,niye askeri ücret alan a ödetiyorsun, Normalde sadece ve sadece şehit ailelerine ,ve ögrencilere , ve gecim sıkıntısı ceken en aşagı emekli aylıgı alıpta çalışmayan emekliye, bedava olması lazım , Diger herkes eşit olması lazım , Ulaşımda eger diger kesimlere imkan saglamak istiyorsan aylıklarına yol üçreti verde, Sonra belediye başkanları çıkıpta ulaşımda zarar ediyoruz demesinler . Veya ben anlamam diyorsanız ,bari büyük küçük şehirlerde ulaşım saglayan otobüslere gemilere ucaklara nasıl ÖTV siz yakıt veriyorsanız ,toplu ulaşımada aynı destegi verin
kargo
Kitaplara verdigim paralara hiç bir zaman acımam ama bu kitap kargolarında alınan paralara gercekten acıyorum, Bir ara ptt kargoda kitap kargosu çok ucuz rakamlardı , şimdi nerdeyse kitap üçreti kadar ,kargo üçreti oluyor , Aslında devletin bu işe bir el atması lazım , Örnek vermek gerekirse dershane ve özel okul acan kimseler devletin verdigi kontenjanda burslu ögrenci okutmak zorunda. Devlet buna benzer bir şey yapa bilir mesela kargo firmalarına nasıl bazı şeylerin taşınması yasaksa, Kitap kargosununda bedava veya çüzzi bir rakam alına bilir, Kuran ın ilk ayeti nasıl oku ise, Devlet insanların okuması için teşfik etmeli , Ama devletimiz insanlar çahil kalsın diyorsa o zaman başka,