Sedoş

Sedoş
@kara_sedaa
Her sabah erken uyanmamdan dünyayı sevdiğimi anlayanlar elbet hatırımı kırmadan ,sırtıma hafifçe dokunurlar.
Canları nasıl istiyorsa öyle yaşasınlar.Birimizin kasveti hepimize bulaşıyor böyle.Ne bulaşıcıdır falan diyorlar.Kasvet öyle değil ama,zamk gibi,bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan kendinin de hakkını verecek bu dünyada.
Bazen yirmi dört saate gereğinden fazla şey sığıyor.
Ailece birbirimizi senelerdir düzenli olarak görüyor ama tanımıyorduk.
Zihin ,evin hiç susmayan çocuğudur.