...Her gün "Artık ondan uzak duracaksın" diye yemin ediyorum. Ertesi gün olunca yine karşı konulmaz bir gerekçeyle daha gözümü açıp kapamadan kendimi onun yanında buluyorum.
"Acaba bizi bırakıp giden sevdiklerimizin bizden haberleri var mı?" diye devam etti. "İyi olup olmadığımızı, onları en içten sevgiyle nasıl aldığımızı hissediyorlar mı acaba?"