neri

"... acında da kendinsin, hüznünde de. gelişmiş insan hüznünün, mutluluğunun, özleminin, kaygısının, coşkusunun; yani duygularının farkına varır."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"peki bir kişi tüm emeğinin boşa gittiğinin farkına ancak ölüm döşeğinde varırsa?"
"ve sen, kendin için dünyadaki en önemli insansın. öyle olmalısın! aksi hâlde yaşadığın hayat senin hayatın olmaz, -mış gibi bir hayat sürersin. bu yüzden "benim hayatım" diyebilmen, "yaşadım!" diyebilmen için her zaman, bu durumda olduğu gibi kimsenin bilmediği bir koşulda dahi, sen kendin için doğru olanı yapmalısın."
"şimdi ve burada, bir başkasının kriterlerine göre var olmaya çabalayan bir insan mısın; yoksa kendi bilincinle oluşturduğun ölçütlere göre eyleme geçen biri misin?"
unutma. kaçtığın sürece, kaçtığın şeye yakalanırsın hep. ben artık kaçmayı bıraktım.