"ve sen, kendin için dünyadaki en önemli insansın. öyle olmalısın! aksi hâlde yaşadığın hayat senin hayatın olmaz, -mış gibi bir hayat sürersin. bu yüzden "benim hayatım" diyebilmen, "yaşadım!" diyebilmen için her zaman, bu durumda olduğu gibi kimsenin bilmediği bir koşulda dahi, sen kendin için doğru olanı yapmalısın."
"şimdi ve burada, bir başkasının kriterlerine göre var olmaya çabalayan bir insan mısın; yoksa kendi bilincinle oluşturduğun ölçütlere göre eyleme geçen biri misin?"