neri

kendimden ödün verdiğim an kaybetmeye başladım. kendime tekrar öğrendiğim önemli tecrübeyi not ediyorum: kendinden ödün verme, hiçbir şekilde.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İnsan, keder ve sevinç zamanlarında kalbinin katlanabileceğinden fazlasını diğer hassas bir kalple paylaşmak ister."
"Ansızın gelen felaket insanları en çok ümide sarıldıkları zamanlarda zedelemekten haz alır."
"Gönül aşk sarayını yıkılmış görmektense bazı hakikatleri çiğnemekten çekinmez."
"Fakat bir zihne aşk coşkusu girerse orada akla fikre pek az yer kalır veya hiç kalmaz."