altsch

altsch
@karbnv21
"Rahat ol evlat... Ölümle yüzleşmek iyidir; sağlıklı düşünmeye başlarsın."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaybedecek bir şeyim kalmamıştı. Geceleyin, dünyanın en boş evinde, kıyamet sonrası yorgunluğuyla donakalmıştım. Bir sigara yaktım. Ortalık o kadar sessizdi ki, sigaramdan yükselen dumanın gürültüsünü duyabiliyordum...
Ölümlü dünya şen şakrak dönüyor. Oysa insan hayatı tek ömre sığmaz.
Doğrunun önemi kalmayınca, yalanı ancak kendine söyleyebilirsin. Kendini bulabilirsen tabi.
Siz bana bakmayın. Artık bütün tembihleri unutmuş, kapılarını teselliye kapatmış, basireti kördüğüm olmuş biriyim. Beni uygar kılan koşumları kemiriyorum. Program, prosedür, protokol umurumda değil. Göğsümde barut macunu gibi bir öfke kabarıyor.