Güneşin evreni canlandırdığını söylüyorlar,güneş doğunca ona bir bakın bakalım,ölü mü değil mi?Her şey ölü,her yer cesetlerle dolu.İnsanlar yapayalnız,çevrelerini sessizlik sarmış,alın size dünya!
“İnsanlar, birbirinizi seviniz,”diye kim söylemiş?Bu kimin öğüdü?Saatin sarkacı inadına,duygusuzca salınıyor.Saat gecenin ikisi.Küçücük potinleri karyolanın yanında duruyor,sanki onu bekliyorlarmış gibi…
Hayır,her şey bir yana,yarın onu götürdüklerinde ben ne yapacağım?