Kardelen

Kardelen
@kardlenuzzn
“İyilik,iyidir.”
(bütün gece uyanık kalıp gözlerinizde yaş kalmayana kadar ağladıysanız) sonunda bir tür sakinliğin üzerinize çöktüğünü bilirsiniz.Sanki yeniden hiçbir şey olmayacakmış gibi hissedersiniz.
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
şu ayrılık olmasaydı…
••• Artık ne torbasında ekmek kırıntısı, Ne matarasında dudaklarının izi; Öyle bir ruzgar ki, Kendi gitti, İsmi bile kalmadı yadigâr. Yalnız şu beyit kaldı, Kahve ocağında, el yazısıyla: "Ölüm Allah'ın emri, "Ayrılık olmasaydı." Orhan Veli Kanık
1000Kitap
“Kara kışın ortasında çiçekler açacağız,mevsim bile şaşıracak.” 🌸✨❄️💚🍀
1000Kitap
“Keşke bilseydim kırıldığım yerden büyüyeceğimi…”
Alıntı
Fakat mademki sevmeyecektiniz,beni niçin büyülediniz,kalbimle niçin oynadınız?Ve sonra bana ‘Ben sizi sevmiyorum.’derken bunu seven bir kalp için ne müthiş bir darbe olduğunu hiç düşünmediniz,değil mi?
Alıntı