Âişe.

"Rabbini tanıyan O'nu sever, dünyayı tanıyan ondan uzak durur."
Sayfa 39·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Eğer kalpler kendilerine iyilik yapanlara yakınlık ve muhabbet duyuyorlarsa, kendisine Allah Teâlâ'dan başka iyilik yapan birini görmeyen kimse nasıl olur da bütünüyle O'na yönelmez?!"
Sayfa 37·Kitabı okudu
|"Bugün beni saymayın" demek istemez mi insan bazen bütün dünyaya? Ruhunu uyutmak. Dükkanı kapatıp, kapıya "Gittim gelicem" yazısı asmak. Öyle işte. Bazen kendinden bile gitmek ister insan, kendi olma halinden bile izin almak. Bir süreliğine hiç kimse olmak..|
Bilsem, Ben mi yazdım ayrılığın türküsünü Ben mi bitirdim en romantik filmleri acı sonla Ben mi reva gördüm Mecnun'a Leylasız çölleri Sevda sözleri tarafımdan duyulmaya bu kadar mı korkar oldu?
Edebiyat
Hata yapmak fırsatını Adem’e veren sendin bilmedim onun talihinden ne kadar düştü bana gençtim ve ben neden hata payı yok diyordum hayatımda gergin bedenim toprağa binlerce fışkını saplar idi haykırınca çeviklik katardım gökyüzüne bir düşü düşlere dalmaksızın kavrayarak bulutu kapsayarak açmadan buluta içtekini tanıdım Ademoğlu kimin nesiymiş ter döküp soru sormak nereye sürüklermiş kişiyi. İsmet Özel