📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Eğer kalpler kendilerine iyilik yapanlara yakınlık ve muhabbet duyuyorlarsa, kendisine Allah Teâlâ'dan başka iyilik yapan birini görmeyen kimse nasıl olur da bütünüyle O'na yönelmez?!"
|"Bugün beni saymayın" demek istemez mi insan bazen bütün dünyaya? Ruhunu uyutmak. Dükkanı kapatıp, kapıya "Gittim gelicem" yazısı asmak. Öyle işte. Bazen kendinden bile gitmek ister insan, kendi olma halinden bile izin almak. Bir süreliğine hiç kimse olmak..|
Bilsem,
Ben mi yazdım ayrılığın türküsünü
Ben mi bitirdim en romantik filmleri acı sonla
Ben mi reva gördüm Mecnun'a Leylasız çölleri
Sevda sözleri tarafımdan duyulmaya bu kadar mı korkar oldu?
Hata yapmak
fırsatını Adem’e veren sendin
bilmedim onun talihinden ne kadar düştü bana gençtim ve ben neden hata payı yok diyordum hayatımda
gergin bedenim toprağa binlerce fışkını saplar idi haykırınca çeviklik katardım gökyüzüne
bir düşü düşlere dalmaksızın kavrayarak
bulutu kapsayarak açmadan buluta içtekini
tanıdım Ademoğlu kimin nesiymiş
ter döküp soru sormak nereye sürüklermiş kişiyi.
İsmet Özel