Kitap küçük ama etkisi büyük oldu.
Bir süre düşüncem şimdi olanları.
.......................................................
Bayağı dedikodu kaos dolu kitap seviyorsanız tavsiye
Güzel miydi değil miydi tam anlamadım. Kurgu iyidi ama yazma tarzını beğenmedim. Biraz oldu bitti gibiydi. Ana karakterin kişiliği karışık geldi. Sonu merak edilesi bitti.
Benim gibi ne anlatılmış merak eden varsa diye yazıyorum bu ara kitapta ne öğrendiysek Cress kitabında öğrendiklerimizin aynısı ama Levana nın kişiliği ve neden aynalardan nefret ettiğini merak eden varsa birde Winter ve babasını daha iyi tanımak için de okuyabilir. Ama ben biraz levana ya üzülsemde kendisinden hâlâ nefret ediyorum geberir İnşallah
Hyewon ile sanki bende geçmişe gittim. Sonlara doğru tüylerimin diken diken olacağını hiç tahmin etmemiştim. Güzel bir kitaptı ️ ............. ......... ..........
Yeni bitirdim ve etkisinden uzun süre çıkamayacağım. Karakterleri çok sevdim ve çok içten bir kitaptı, bir sürü karakter, şüpheli vardı ve Pip'in de dediği gibi katil ben bile olabilir yani. Biraz karmaşık bir olayı örgüsü vardı ama bence emek verilmiş güzel bir kitap.