Türkiyede bugün tam 16.215.209 öğrenci karne almış. Ya dürüst olmak gerekirse her yıl neden bu kadar kağıt israf ediliyor bilemiyorum. Yanii 2026 yılındayız teknolojide devrim yaptık insanlık olarak her şey sistemde gözüküyor. Ne gerek var bu kadar ağaç katletmeye anlayamıyorum.