Kar perisi

Kar perisi
@karperisii
Ve kitaptaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim... Cemil MERİÇ Dm ye bakmıyorum.
Yine huzursuz bir gece...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Geceler hiçte iyi değil...
Piraye çok sevdi. Nazım her kadına şiir yazdı...
- Hadi gidelim Olric. - Nereye efendimiz? - O'na Olric. - O artık başkasıyla efendimiz. - Olsun, onun mutluluğunu uzaktan izlemekte yeter bize Olric.
Farklıydı o. Beni anlaması için duyması gerekmezdi. Ben bakardım, o anlardı.