"Aşka inandığım için bana deli diyorlar, alay ediyorlar. Gene çılgınlığıma veriyorlar. Hakları var mı dersin? Acaba ben zavallı bir deli miyim, yoksa? "
"Zira kendi dünyam ile ilgili bir irade ortaya koymadan, bir şeyler istemeden dünyanın gidişatı konusunda bir şeyler yapmam pek de mümkün olmayacaktır."
"Her veda, bir merhaba potansiyeli taşır ve her yaşantı bizde bir şeyleri değiştirir. O insan bizde neyi değiştirmiş? Hayatımızda var olmuş, sonra bir şekilde yollarımızın ayrıldığı sevdiğimiz kişiyi nasıl anmak, yaşatmak, onunla nasıl devam etmek istiyoruz?"