Hiç beğenmedim ilk 55-60 sayfayı sıkıntıdan bayılarak okudum. Sonrası biraz daha sürükleyiciydi. Karakterlerin hepsi birbirinden kötü, hiçbirini sevemedim. Hepsinin saçma sapan kişilikleri ve sırları var, hikaye ve karakterler hakkında doğru düzgün bişey öğrenemiyoruz, sürekli ana karaktere laf sokulması beni bazı yerlerde çok rahatsız etti. Savcı da kıza soğuk davranıyor ama onun için her şeyi gizlice yapıyor falan hiç romantik değil kızı nerde gördü tanıdı da ne ara aşık oldu. Itır çok korkusuz doğa çok korkak falan çok uç karakterler yazılmaya çalışılmış ama olmamış ya. Evreni de beğenmedim çok düşünülmemiş. Genel olarak sevmedim ama başladım mecbur bir sonraki kitaba da bakıcam