İlk iki kitaptan bir tık daha iyiydi bence. Angelina önceki kıza göre daha iyiydi ve de bir aksiyon gördük sonunda. Kızlara ilk görüşten saplantılı olmaları o kadar cringe geliyor ki. Bu insanlar gözünü kırpmadan sırf canı istediği için adam öldürebiliyor, bir sürü düşmanları, travmaları ve yaraları var, her gün ayrı bir savaşa gidiyorlar ve kız karaktere ilk gördüğü andan itibaren onun için ölebilecek derecede aşık olup güveniyor, evine alıyor karşılık beklemeden ilgileniyor falan. Saçma yani. Mafya kısımları ayrı kötü aşk kısımları ayrı kötü ama kitaplar sardı da anlamadım