Kayaoğlu

Kayaoğlu
@kayaoglu0
HRÜ
“Hayaller güzeldi, yaşanabilseydi..”
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Benim delirmeme az kaldı.
Edebiyat
Senle konuşmuyoruz ama ben hep içimden bir şeyler anlatıyorum sana
Edebiyat
Çok ağladım kimseler duymadı. youtu.be/m0ofMMWVRNA
Müzik
"Herkes hayatının yenilgisini yaşamıştır. Kimsenin olmasını istediği şekilde ilerleyen bir hayatı yoktur. Hepimiz kendi dramalarımızın kahramanı olarak başlıyoruz, merkez sahnede ve hayat bizi kaçınılmaz olarak merkez sahnenin dışına çıkarıyor , kahramanı yener, olay örgüsünü ve stratejiyi alt üst eder ve biz kenarda kaldık, neden artık bir rolümüz olmadığını ya da tüm bu lanet olası şeyin bir parçası olmak istemediğimizi merak ediyoruz. Yani herkes bunu deneyimledi. tatlı bir şekilde, duygu kalpten kalbe gider ve daha az izole edilmiş hissederiz ve gerçekten yenilginin tanınmasıyla ilgili olan büyük insan zincirinin bir parçası hissederiz. "
Edebiyat