Kayaoğlu

Kayaoğlu
@kayaoglu0
HRÜ
Kendi kendini öldüren, ama yine de yaşamayı sürdüren tek adamın ben olduğunu düşünüyorum.
Edebiyat
Reklam
“Nedenini bilmiyorum ama artık hissizleştim. Boğucu yalnızlık duygusundan kimse beni çekip çıkarmıyor.”
1000Kitap
Uzaklara dalıyorum sürekli. Bir gün, bir gece, bir akşamüstü.. Hiçbir yeri değil; sadece kendimi terkedeceğim.
Edebiyat
Bir kitapta “onunla artık tanışmıyoruz” cümlesini okudum. Görüşmediğimiz değil de, artık tanışmadığımız insanlar var sahiden...
Edebiyat
Yitirdiğimiz zamanlara bir daha asla sahip olamayacağız, dün geçti ve sen değiştin.
Edebiyat
Reklam