Kayaoğlu

Kayaoğlu
@kayaoglu0
HRÜ
Hani diyoruz ya “konuşmaya ihtiyacım var” diye aslında konuşmaya değil herhangi birine ihtiyacınız var .Belki yanında konuşmadan sadece susabileceğimiz biri. Belki omzuna yaslanıp öylece kalacağımız birisi. Belki sevdiğimiz bir şarkıyı ayni anda açıp dinleyebileceğimiz biri. En çok böyle biri olmalı. Ne sevgili, ne arkadaş. Bizim hic kaybetmekten korkmayacağımız biri olmalı, asla gitmeyecek biri. ➿
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Artık iyi bir şey olsun benim hayatımda.
Edebiyat
Zamanında çok kez düştüm ama tek başıma kalktım. Bir el, bir dal uzatan olmadı. İnsanların sözlerine bakarsan; Her zaman yanındalardır aslında. Ama zor günde kaçacak delik arıyorlar sanırım, çünkü varlıklarını görmedim. Konu eğlenmek olunca yanımızdan eksilmeyen dostlarımız var farkındayım. Ama düştüğümüzde bir el uzatmayan insana dost dememeyi yeğlerim.
1000Kitap
Bir kişi için hayata küsme. Önünde nice insanlar var...
Edebiyat
Sana çok uzaklardan geliyormuşum gibi, Tek ihtiyacım senmişsin gibi. youtu.be/sV0pCb_GN1A
Edebiyat