Yaz akşamı balkon serinliğinde tek başına oturup hayatın boyunca olup bitenleri sorgulamak ve düşüncelerin sonlandığında masadan ağlayarak kalkmak.. Pek sık yapılmaz fakat yapıldığı akşamlar kendine gelemezsin ya, işte şu an öyle bir akşamdayım.
"Eskiden derdim ki; insanın başına gelebilecek en kötü şey bir gün yapayalnız kalmasıdır. Öğrendim ki; hayatta insanın başına gelebilecek en kötü şey yapayalnız hissetmesine neden olan insanlarla yaşamasıdır."