Kayaoğlu

Kayaoğlu
@kayaoglu0
HRÜ
Bir insanı kendine karşı ördüğü duvarlarda bile çiçek açtıracak kadar sevmek, dünyanın en güzel kucak açmasıdır...
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünya burası, adaletsiz. Kimi çok mutlu, kiminin kalbi kederinden çatlıyor. Kimi huzurun tam kalbinde yaşıyor, kiminin ümitlenecek bir hayali bile yok. Kiminin dünyası da belirsizliklerden ibaret, mutsuzluğa bile razı ama o da yok.
Edebiyat
Gece çöküyor şehire Herkes uyumaya giderken sen odandasın Elinde bir kahve, dinliyorsun şehrin sessizliğini.. Hafiften bir şarkı çalıyor kulaklarında O saatlerde hatırlıyorsun kimsesizliğini.. Yıldızlar en tepede, evlerindeler. Sen yer yüzünde bir harabedesin. Bir süre sonra gözyaşların duruluyor. Dışarı çıkmak yerine akıyor içine. İçinde birikip yavaşça seni boğuyor. Düşüyorsun en derine. Ve yavaşça gün doğuyor. Daha yeni oturmuştum buraya hâlbuki diyorsun. Gece'nin bu kadar kısa sürmesi canını acıtıyor. Odandan çıkıp etrafındakilere sahte gülüşlerini sunuyorsun...
Edebiyat
"Uyumak hangi acıyı o onarır ki ?"
Edebiyat
Bitmesi gerekirdi bunların artık. Yeni sözler, yeni yaşantılar bulacağımı sanıyordum. Bu acılar, yüreğimi paslandırmış oysa. Sevmek zor geliyor. Alışmamışım. Bazen atlıyorum. Boşluklar oluyor. Bunları boş sözlerle doldurmaya çalışıyorum.(...) Bütün bunlar beni yoruyor. Sen orada duruyorsun ve beni seyrediyorsun sadece. Senin için sevmek, su içmek gibi rahat bir eylem. Ben , her an uyanık olmalıyım."
1000Kitap