Kapattık

Kapattık
@kaysefg
“Asaleti kendinden olanın, gösterişe ihtiyacı yoktur. Bahçıvanın, başına gül taktığı görülmemiştir.”
“Sadece kitap okumak yetmez insana. Bazen meydan okumalı; kendine, hayata, dünyaya..”
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yol güzelse yürüyorum işte biraz, çay sıcaksa içiyorum, kitap sararsa saatlerce okuyorum, ne aşka kapalıyım ne yalnızlığa küsüm hatta biraz benimsemiş ve dahi içselleştirmiş bile olabilirim, ufak şeylerden mutluluk çıkarabilen minimalist yanıma sarılıp yaşamaya çalışıyorum.
1000Kitap
Doruklara sevdalandım ışığa doymak için...
Edebiyat
Yine sabah oluyor..
Müzik
Yarını yarın düşünürüm şimdi keyfim yerinde.
Edebiyat