Söylenmeyen kelimeler nereye gider biliyor musun? Bedeninde birikip hayal kırıklığına, üzüntüye, öfkeye, utanca, uykusuzluğa ve ağrıya dönüşürler. Öz güvenimizi kemirirler, ruhumuza sızıp mutluluğumuzu bozarlar. Ölmezler ama bizi yavaş yavaş öldürürler
Adil ilişkiler kurmanın tek yolu, kendimize uygun hayat yaratmak ve “hayır” demeyi öğrenmektir. Korku veya suçluluk duygusuyla yaptığımız her şey bize zarar verir
Bazı insanlar nedenini bilmesek de bizi diğerlerinden daha fazla ilgilendirir; çünkü içlerinde kendimizde eksikliğini duyduğumuz şeyden bir parça taşırlar.
-Anima, Wajdi Mouawad