Küçük bir kız çocuğunun iç dünyasını ve hissettiği yoğun, tutku dolu aşkı tüm teferruatıyla kalem alınmış bir eser. Hayranlıkla, empati kurarak okudum.
Eşini aldatan bir kadının iç dünyasını, pişmanlığını etkileyici bir üslupla dile getirmiş Stefan Zweig. Yazarın beğendiğim kitaplarında en üst raflarda yerini aldı