SadeceKübra

Bu aşk denen şey çok garipti. İnsan birini sevince dünyada hiçbir kötülük kalmıyordu sanki.
Sayfa 145·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat kısa... Kaybedilen her zaman telafi edilmeliydi. Ve yaşanmak istenen hiçbir şey ertelenmemeliydi. Ne varsa yaşanmalıydı. Acı çekilecekse Ben çekilmeliydi. Saklanmadan, sakınmadan, hayat ne getirirse kabul edilmeliydi.
Sayfa 142·Kitabı okudu
Edebiyat
Sevginin az ve öz olması gerektiğini düşünüyorum. Neden herkes sunayım?
Sayfa 121·Kitabı okudu
Edebiyat
Ben senden bir adım öteye gidememişim, içime işlemişsin. Öyle bir büyü var ki sen de... Ruhuma kazmışsın sanki kendimi.
Sayfa 106·Kitabı okudu
Edebiyat
Şu an dünya yansa ne güzel, içimiz ısındı diyecek bir boş vermişlikteydim.
Sayfa 96·Kitabı okudu
Edebiyat