bi ülke olsa gittiğim en güzel ülke olurdu.
bi şehir olsa gördüğüm en güzel şehir olurdu
bi yemek olsa yediğim en güzel yemek olurdu
incelemem bu kadar.
Erbainİsmet Özel · Tiyo Yayınevi · 201211,6bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben hiçbir zaman hiçbir şey olmak istemem,
ben hiçbir zaman hiçbir şey olmak isteyemem,
ben hiçbir zaman hiçbir şey olmak istemeyeceğim,
ama bende dünyanın tüm hayalleri var.