kübra dgn

kübra dgn
@kbrdgnay
Puan vermedi
bi ülke olsa gittiğim en güzel ülke olurdu. bi şehir olsa gördüğüm en güzel şehir olurdu bi yemek olsa yediğim en güzel yemek olurdu incelemem bu kadar.
Erbainİsmet Özel · Tiyo Yayınevi · 201211,6bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
varsın,bende biriksin durgun suyun sayhası.
“bu hayatı neresinden tutmam lazım, taşımak için?”
“Alakasız yerlerde ağlamak, üzüntüyü ikiye katlar. Bir mezar başında ağlamak çok daha makuldür, kimse neden diye sormaz.”
Ben hiçbir zaman hiçbir şey olmak istemem, ben hiçbir zaman hiçbir şey olmak isteyemem, ben hiçbir zaman hiçbir şey olmak istemeyeceğim, ama bende dünyanın tüm hayalleri var.