İşte anahtar kelime bu; hayatın özü, büyük sırrı; olmazsa olmazı:Unutmak. Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı, yaşam da olmazdı.İnsan,unutmadan hayatını sürdüremez... Kardeşimin Hikayesi' Zülfü Livaneli
Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var
Yaşadın mı büyük yaşayacaksın,
Irmaklara,göğe ,bütün evrene karışırcasına
Çünkü ömür dediğimiz şey
hayata sunulmuş bir armağandır
Ve hayat sunulmuş bir armağandır insana..
Ataol Behramoğlu