Adam veya kadın; kendi olamadığı, başaramadığı ne varsa, bunları çocuğundan bekler.
O şey her ne ise; çocuğun onu yapmasını, başarmasını bekler.Bizde bir çocuğu "çocuk" olarak sevmek diye bir şey yoktur.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bugün, "Efendim biz çok insancılız, beynelmileliz," diyerek memleketi biraz hakir gören bir akım var. En çok kızdığım insan tipi budur. Memleketten soğuduğun an bırakacaksın. Bir şekilde buradaki çevreyle, insanla, memleketle barışık değilsen, ki barışık olmak zorunda da değilsin, lütfen bırak; çünkü yapamazsın. Bir kere bu kendi sağlığına zararlıdır.