sema

sema
@kedygibi
gökyüzü ellerimde
güzelliğini yitirmeyen her şeyi kıskanıyorum. yaptığın portremi kıskanıyorum. neden benim yitirmem gereken şeyi o muhafaza edebiliyor? aradan geçen her saniye benden bir şey alıp ona veriyor. ah, keşke aksi olsaydı! keşke porte değil de ben her zaman olduğum gibi kalabilsem!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
tabii ki hayırseverler. açları doyurur, dilencileri giydirirler. ama kendi ruhları açlıktan kırılır ve çıplaktırlar.

sema

, 1000Kitap'a katıldı.