sahra ‍️

sahra ‍️
@keepondreamit
the neigbourhood ve kitaplar dışında kimseye bağlanmam hadi eyw
Işık Sarca’nın güncesinden…. 24.08.2008 Daha önce hiç toprağın tadını almamıştım. Bugün ise o toprak zeminde son nefesimi vereceğimi düşünürken ve soluğum kesilirken tadını aldım. Acıydı, yaralayıcıydı ama en çok ölüm tadı vardı çünkü bir mezarlığın ortasındaydım. Ellerimi kollarımı bağladılar, Önder’in vücudumda bıraktığı silahın acısı geçmezken bir de şiddet gördüm. İlk önce tekmelediler, sonra tokat attılar, ardından saçlarımdan sürüklediler ve beni bir mezarlığa getirdiler. Ölülerden korkar mısın, diye sordular. Hayır, dedim. Babandan korkar mısın, diye sordular. Evet, dedim. Başımı toprağa bastırdılar, babamın mezarındaki toprağı bana yedirdiler, sonra kahkahalarla güldüler. Acı çektim, dakikalarca; hatta hiç ummadığım yerde, o mezarın başında öleceğimi düşündüm. Geçecekti, geçmeliydi; Mutlu neredeydi? Gözlerimi açtığımda aydınlıktı ve tekrar açtığımda karanlıktı. Son hatırladığım, beni kucağında taşıyan bir vücuttu. Kolları kuvvetli, nefesi keskin. Mezarlıktan çıkardı, aydınlığa çıktığımızda gözlerini gördüm. Bir gözü mavi, bir gözü kahverengiydi. Sonrası yine karanlıktı. Bir daha onu göremedim çünkü o tanıdığım bir melekti. “İstenmeyen Sokak Nöbetçisi, Işık Sarca”
Sayfa 87
Alıntı