Zeynep Öykü

Zeynep Öykü
@kelebeginhayati
"Yaşıyorum," dedi delikanlıya,aysız ve kamp ateşsiz bir gece,hurma yerken."Ve bir şey yerken yemekten başka bir şey düşünmem.Yürüdüğüm zaman da yürüyeceğim,hepsi bu.Savaşmak zorunda kalırsam,ölüm şu gün ya da bugün gelmiş vız gelir tırıs gider.Çünkü ben ne geçmişte ne de gelecekte yaşıyorum.Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir.Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olursun.Çölde hayat olduğunu,gökyüzünde yıldızlar olduğunu ve insan hayatının özünde bulunduğu için kabile muhariplerinin savaştıklarını anlayacaksın.O zaman hayat bir bayram,bir şenlik olacak;çünkü hayat,yaşamakta olduğumuz andan ibarettir ve sadece budur."
Sayfa 106·Kitabı okudu
Reklam
Bir düşü gerçekleştirme olasılığı yaşamı ilginçleştiriyor..
Sayfa 27·Kitabı okudu