Ufuk

Ufuk
@kelimelerkitaplar
7/10
·
Beğendi
#OkudumBitti #KarmaşıkDuygular #StefanZweıg Zweıg'in okuduğum 10.kitabı Karmaşık Duygular ile herkese merhaba. Kitap dördü öykü, üçü novella olmak üzere 7 bölümden oluşuyor. Ben en çok Erika Ewald'in Aşkı ve kitaba ismini veren Karmaşık Duygular'ı sevdim. Zweıg; aşk,heyecan, tutku, içsel sorgulamalar,ruh dünyasında yaşanan ikilemler, yalnızlık,korku, endişe gibi bir insanın hissedebileceği her türlü duyguyu ele alıp uzun uzun anlatmış. Birbirlerine benzeyen hikâyeler de vardı. Betimlemeleri güzel olmakla birlikte oldukça uzun ve yorucuydu. Kitabı okurken duygu geçişlerini çok hızlı bir şekilde yaşıyorsunuz. İnsan ruhunun en derinliklerine nüfuz etmiş gizli tutkuları günyüzüne çıkararak okura ezberbozan bir farkındalık kazandırmış Zweıg. Bu kitabı okuduğunuzda her şeyin olabilirliğini, yaşanılabilirliğini, bütün iyi ya da kötücül hislerin insan ruhunun doğal bir parçası olduğunu önyargılarınızdan arınarak kabul ediyorsunuz.
Karmaşık DuygularStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202113,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ufuk

, 2021 okuma hedefini ekledi.
Bir şeyin sana ait olduğunu anlamak için onu özgür bırak.
2021 OKUMA HEDEFİ
0/50 kitap - %0 tamamlandı
Henüz kitap okumadı
50 kitap
0 sayfa
1 inceleme
0 alıntı

Ufuk

, 1000Kitap'a katıldı.