Biraz klasik olacak ama tam benlik diyebileceğiniz bir kitap. Yazarın ilk kitabı olması başta ürkütsede okudukça ne kadar doğru karar verdiğinizi anlıyorsunuz. Hayatın içinden hayata dair çok şeyler bulup hem aklımın hem de kalbimin bilumum yerlerine itinayla kaydetmiş bulunmaktayım. 10 puan verdim, notu kıt bir öğretmen değilim ama en fazla bu oluyor bu mecrada. En son, okuduğuma değer mi abi derseniz, okumazsan ayıp eder insan içine çıkamazsın der ve bitiririm. Mustafa Tan
"İnsan kötü birine âşık olunca, tüm iyi şeylere düşman oluyor..." dedi. "Ne gibi?" diye sordum. "Hayat gibi. Yaşamak aslında güzeldir..." diye karşılık verdi.
Çünkü daima 'ötekini' severiz,daima onu ararız, hayatın bütün koşullarında ve değişikliklerinde... Bunu biliyor musun? Hayatın en büyük sırrı ve en büyük hediyesi, 'aynı türde' iki insanın karşılaşmasıdır. Bu son derece nadir görülür...